HYTTETUREN

Hytteturen er en helt speciel og unik velkomst til Aarhus Arkitektskole. Turen kan bedst sammenlignes med at være på en festival, hvor man er sammen i sol, regn og blæst. Vi er afsted i 3 dage med 2 overnatninger.

Onsdag d. 23.8 Kl. 09.00 – Fredag d. 25.8 Kl. 18.00

RUS Foreningens hyttetur er arrangeret af RUS CREW (frivillige studerende), og er forbedret gennem adskillige år! Turen går i sin enkelthed ud på at have det sjovt og lære hinanden at kende. Det kommer til at ske gennem konkurrencer, lege, dans og selvfølgelig fest. Der er fastlagte dele af programmet hvor vi alle deltager i planlagte aktiviteter, og så er der mange timers “fri leg” med aktiviteter man kan vælge til og fra, som det passer en.

Du skal sove udenfor sammen med dit RUS hold. Det betyder blandt andet at toilet- og badeforhold er begrænsede i forhold til dem du kender hjemmefra. Centeret har en toiletvogn og en badebygning – du kan forvente mulighed for at tage ét enkelt bad i løbet af turen.

Vi skal være ude stort set hele turen, så det anbefales at medbringe praktisk tøj og sovepose/liggeunderlag til overnatning i det fri. Tjek vejrudsigten inden du pakker – der kan godt være meget mudder på turen! Da der desuden vil være lidt transport til fods, skal du pakke så du kan gå et par km med din bagage.

Tjek pakkelisten her.

Vores fantastiske køkkenhold sørger for at der er lækker mad morgen, middag og aften og snacks ind imellem. Der vil dog IKKE være frokost onsdag middag, da I selv skal have madpakke med. Maden vil være 100% vegetarisk, men husk at give os besked på rus@stud.aarch.dk, hvis du har nogle allergener eller hvis du spiser vegansk. Ligesom resten af RUS CREW sørger for at der er gjort klar til en masse sjove timer mens vi er afsted.

I vores bar kan man forsyne sig med diverse drikkevarer – både alkoholholdige og alkoholfri. Vi arbejder igen i år på at turen skal være lige tilgængelig for de som drikker alkohol og de som ikke gør.

Betaling i baren foregår kontantfri – vi modtager kun betalingskort og Mobilepay.