Skala architecture er en velrenommeret arkitektvirksomhed med tegnestuer i Horsens og København og 37 års erfaring med at skabe skalarig arkitektur med mennesket i centrum. Skala varetager en bred vifte af rådgivningsydelser inden for læring, bolig, kultur, landskab & byrum samt erhverv. Altid med en bæredygtig tilgang i socialt, økonomisk og miljømæssigt perspektiv og med nytænkning, kreativitet og brugerinddragelse som grundlæggende processer. Skala sætter de arkitektoniske ambitioner højt og står bag en række prisvindende og innovative byggerier, bl.a. Sundskolen, der i 2022 vandt den prestigefyldte WAF Award og blev kåret som verdens bedste fremtidige læringsbyggeri på World Architecture Festival.

Læs mere på www.skala.dk

Luctus lectus non quisque turpis bibendum posuere. Morbi tortor nibh, fringilla sed pretium sit amet. In non pulvinar purus. Curabitur nisi odio, blandit et elit at, suscipit pharetra efficitur elit.

Læs mere på www.cfmoller.com

Hos ERIK arkitekter tegner vi til liv. Livet i børnehaven, skolen, på uddannelse, kontoret, plejehjemmet, sygehuset og derhjemme. Vi tegner til det liv, vi lever hver dag. Vi ved, at livet leves i bien der summer, vandet der risler og bladene der suser. Derfor gør vi det til en dyd at træffe valg, der kan flytte og motivere vores branche i en mere bæredygtig retning. Vi forholder os ansvarsfuldt til det ressourceforbrug, der er forbundet med vores byggerier, for vores arkitektur skal bidrage positivt til stedet og altid have som formål at give mere tilbage, end den tager.

Læs meget mere på www.erik.dk

”Vi er som arkitekter forpligtigede til, at alle vores projekter hviler på et bæredygtig grundlag - fra den første idé tager form til den dag, om forhåbentlig mange år, hvor byggeriet står for nedrivning. Arkitektonisk kvalitet og bæredygtighed går hånd i hånd.” Anders Christian Bregnballe, arkitekt & partner i Friis & Moltke Architects